- Trending zoekopdrachten
- Trending zoekopdrachten
Verzending & Retour
Verzending & Retour
Orders
Hoe lang duurt de verzending van mijn order?
De levertijd bedraagt 2 tot 6 werkdagen nadat je order is geplaatst.
Wat zijn de bezorgkosten?
De standaard verzendkosten bedragen €4,-. Gratis verzending vanaf €120,-
Wie bezorgt mijn order?
Orders worden geleverd door PostNL of DPD. Let op! Het kan zijn dat een handtekening is vereist.
Bezorger gemist wat nu?
Controleer met het postorderbedrijf wat de mogelijkheden zjin aan de hand van je track and trace.
Kan ik mijn bestelling volgen?
Alle orders worden verzonden middels een traceerbare service. De zo gehete track and trace ontvang je per mail nadat je bestelling is ingepakt en verzonden.
Moet ik inklaringskosten betalen?
Nee, niet binnen Europa.
Kan ik mijn bestelling wijzigen?
Helaas is dit niet mogelijk. Zodra een order is geplaatst is het niet mogelijk deze aan te passen of te annuleren. Mocht er een error zijn opgetreden na-of-tijdens de check out neem dan direct contact op met de Footpatrol klantenservice.
Kan ik het adres wijzigen na het plaatsen van een bestelling?
Mocht je een foutje hebben gemaakt tijdens de check out, neem dan direct contact op met het Footpatrol klantenservice team. Het kan zijn dat een wijziging niet door gevoerd kan worden wanneer hier te veel tijd overheen is gegaan. Let op! Paypal adressen kunnen niet worden aangepast, check het adres dubbel bij het plaatsen van een order.
Is de site veilig?
Veiligheid is het allerbelangrijkste! Footpatrol.nl toegewijd aan het beschermen van je veiligheid en privacy. Persoonlijke- en credit card gegevens worden te allen tijde als vertrouwelijk beschouwd.
Tijdens het invoeren van je credit card gegevens wordt de informatie beveiligd door middel van Secure Socket Layer (SSL) technologie. Dit codeert je gegevens en zorgt ervoor dat de informatie niet kan worden gelezen en in het onwaarschijnlijke geval wordt onderschept.
Alle informatie die wij van je vragen voor het verwerken van een bestelling, te registreren op de website of deelname aan marketingactiviteiten, worden doorgegeven aan derden partijen.
Retour
Hoe retourneer ik een product?
Het retourneren van een product is eenvoudig. Stuur het ongebruikte product rechtstreeks naar ons op en gebruik daarbij onderstaand adres.
Footpatrol Internet Returns
Door 2
Kingsway Business Park
Rochdale
OL16 4FW
Wij verzoeken je vriendelijk de leveringsnota mee te sturen.
Kies de retouroptie die bij jou past!
Geen probleem! Maak dan gebruik van ons retourportaal door hier te klikken.
Wat is het retourtermijn?
Retourneren kan binnen 14 dagen na ontvangst, mocht je langer nodig hebben just let us know.
Hoe verstuur ik mijn retourzending?
Het retourneren van een pakket kan via een postorderbedrijf. Wij adviseren je gebruik te maken van een traceerbare service. Let op! De kosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening.
Hoe lang duurt het retour proces?
Een retour kan tot 10 werkdagen in beslag nemen vanaf het moment dat wij het terug hebben ontvangen.
Kan ik een product ruilen?
Helaas is het ruilen van een product niet mogelijk. Mocht je een andere maat of product wensen, adviseren wij je een nieuwe order te plaatsen.
Hoe lang duurt het voordat ik mijn geld terug ontvang?
Het kan tot 5 werkdagen duren voor het terugbetaalde bedrag te vinden is op je bankrekening.
Wij betalen terug via de gekozen betaalmethode tijdens de check out.
Mijn Account
Heb ik een account nodig om te shoppen met Footpatrol?
Nee, maar het maakt het shoppen met Footpatrol eenvoudiger! Door te registreren worden je gegevens opgeslagen. Door in te loggen wanneer je shopt met Footpatrol worden je gegevens automatisch ingevoerd. Wil je op de hoogte blijven van het Footpatrol nieuws? Schrijf je dan in voor de nieuwsbrief.
Wachtwoord vergeten? Geen probleem, klik op 'Wachtwoord vergeten' en wij sturen je een wachtwoord herstel mail.
Openingstijden Klantenservice:
Onze klantenservice staat 24 uur, 7 dagen per week klaar voor al je vragen.