- Trending zoekopdrachten
- Trending zoekopdrachten
Klarna?
Klarna?
Klarna te gebruiken?
- 1. Bestel:
- Bestel direct en betaal 30 dagen na ontvangst zonder extra kosten
- 2. Probeer:
- Pas het product en maak de keuze om het te houden of te retourneren.
- 3. Betaal:
- Kies 'Betaal later met Klarna' tijdens de checkout met één klik, zonder betaalgegevens achter te laten. Jouw bestelling zal worden verstuurd en later ontvang je een mail met de betaalinstructies.
- Mis nooit meer een release, selecteer Klarna tijdens de checkout en betaal na ontvangst.
- Klarna biedt de mogelijkheid het product eerst te passen en later te betalen. Je betaalt alleen voor de producten die je wilt houden.
- Betaal 30 dagen nadat je bestelling is ontvangen.
- Geen extra kosten, betaal gewoon binnen 30 dagen na ontvangst van je bestelling.
- Ben je 18 jaar of ouder?
- Ben je in het bezit van een Nederlandse bankrekening en ben je niet BKR geregistreerd?
- Heb je een Nederlands adres?
- Is het antwoord op al het bovenstaande ja? Begin dan met shoppen!
- Heren
- Dames
- Wat is Klarna?
- Klarna is een Zweedse service provider voor betalingen, welk toelaat bestellingen 30 dagen na ontvangst te betalen.
- Wat zijn de betaalmogelijkheden met Klarna?
- Heb je gekozen voor Klarna, dan betaal je later de bestelling via iDeal.
- Welke informatie is nodig voor het plaatsen van een bestelling met Klarna?
- Wanneer je kiest voor Klarna, vragen wij alleen om een telefoonnummer en e-mail adres. Alle berichten zullen per mail worden verzonden. Het is belangrijk dat jij de juiste gegevens verstrekt, anders loop je de kans geen betaalinformatie te ontvangen. Uiteindelijk ben jij zelf verantwoordelijk voor eventuele aanmaningskosten.
- Ik ben doorverwezen naar de Klarna site, klopt dit?
- Ja, wanneer gekozen voor achteraf betalen ontvang je later van Klarna een mail met daarin de betaalinstructies. Deze mail bevat een link naar de Klarna site waar je middels iDeal of een bankoverschrijving de betaling kan voldoen aan Klarna.
- Wat als ik een bestelling retourneer?
- Heb je een gedeelte van jouw bestelling geretourneerd dan dien je de producten die je wilt houden te betalen. Bij het volledig retourneren van een bestelling komt de betaling te vervallen.
- Wat als ik niet op tijd betaal?
- Lukt het je niet om op tijd te betalen dan zullen hier mogelijk aanmaningskosten aan verbonden zijn. Om jou te helpen op tijd te betalen, stuurt Klarna drie herinneringen per mail. Als de betaling 30 dagen na ontvangst van het derde mailtje uit blijft, zal een derde partij de betaling incasseren. Dit heeft mogelijk invloed op jouw kredietwaardigheid.
- Mijn aanvraag wordt niet geaccepteerd door Klarna?
- Helaas is Klarna een derde partij. Om deze reden hebben wij geen controle over de keuzes gemaakt door Klarna. Mocht Klarna de bestelling niet accepteren, verzoeken wij jou vriendelijk contact op te nemen met Klarna. Bezoek de Klarna klantenservice pagina voor de Live Chat of bel 020 300 50833.
- Hoe neem ik contact op met Klarna?
- Bezoek de Klarna klantenservice pagina voor de Live Chat of bel 020 300 50833. Geopend van Maandag tot en met Zaterdag 09.00 - 18.00, gesloten op Zondag.
Inschrijven nieuwsbrief
Bekijk de volledige site van Footpatrol
Meer informatie
- Verzending & Retour
- Matengids
- FAQ
- Blog
- Contact
- Modern Slavery Statement
Verzenden Naar
Nederland
Wij accepteren de volgende betaalmethoden
Bezoek onze bedrijfspagina www.jdplc.com Copyright © 2024 Footpatrol, Alle rechten voorbehouden
Bezoek onze bedrijfspagina www.jdplc.com Copyright © 2024 Footpatrol, Alle rechten voorbehouden