- Trending zoekopdrachten
- Trending zoekopdrachten
Hoe kunnen wij u helpen?Vind het juiste antwoord
Bestelling en Levering
Heb je een populaire release product gekocht, dan kan het even duren voor dat je een orderbevestiging ontvangt. Onze server is dan namelijk bezig met het verwerken van vele orders in een korte periode. Mocht je er toch niet zeker van zijn, adviseren we je contact op te nemen met het klantenservice team.
Sorry, het blijft mensenwerk, foutje kan gebeuren! Mocht dit het geval zijn, onze excuses. Wij zullen ons best doen ervoor te zorgen dat je alsnog zo snel mogelijk het juiste product ontvangt. Wij adviseren contact op te nemen met het Klantenservice team.
We begrijpen dat je je nieuwe Footpatrol items zo snel mogelijk in huis wilt hebben. Zodra het pakket is verzonden ontvang je bericht per mail met daarin een track and trace link.
Helaas, dit is niet mogelijk. Natuurlijk heb je altijd de mogelijkheid het pakket te retourneren na ontvangst.
Zodra je order is verzonden ontvang je bericht per mail met daarin een link om de bestelling te volgen.
Let op! Het kan tot 12uur duren voor de status van je bestelling zichtbaar is in de track and trace.
Helaas niet. Na het plaatsen van een order kan deze niet worden aangepast.
Het komt voor dat wij niet alles in 1 pakket versturen. Check daarom eerst je mail voor verdere informatie. Als we niet instaat zijn om de volledige order te voldoen, laten wij dit weten per mail.
Staat het product wel op de leveringsnota, maar is het niet geleverd? Neem dan direct contact op met het Klantenservice.
Worden er items bezorgd die je niet hebt besteld, neem dan contact op met onze Klantenservice We zullen je retourmogelijkheden samen bespreken en sturen het betreffende item vervolgens op naar ons inspectieteam. Na verwerking zullen we een terugbetaling of omruiling aanbieden.
Producten niet meegeleverd:
Soms komt het voor dat we niet alle artikelen die je hebt besteld kunnen verzenden. Als dit het geval is, sturen we je een e-mail om je op de hoogte te stellen van items die ontbreken in je bestelling.
Houd er rekening mee dat we een volledige terugbetaling zullen doen voor items die niet zijn verzonden.
Als je geen bericht hebt ontvangen dat een artikel niet beschikbaar was en je je volledige terugbetaling niet hebt ontvangen na 5 werkdagen, neem dan contact op met onze Klantenservice