• Trending zoekopdrachten
Startpagina > Hulp

Hoe kunnen wij u helpen?Vind het juiste antwoord

    Veel gestelde vragen

    Nadat je je hebt geregistreerd, heb je op elk moment toegang tot je account door op de link 'mijn account' boven aan de pagina te klikken. Hier kan je je voorkeuren wijzigen, adresboek bijwerken, bestellingen volgen en het accountwachtwoord beheren.

    Van dinsdag 1 november 2022 tot maandag 23 januari 2023 zulllen onze voorwaarden worden versoepeld, waardoor terugbetalingen op ieder moment * mogelijk zijn gedurende deze periode op vertoon van een geldige aankoopbon.

    Alle andere algemene voorwaarden blijven van toepassing.

    *Houd er rekening mee dat we tussen maandag 26 december en woensdag 28 december 2022 geen restituties in de winkel kunnen verwerken.
    Om de betalingsopties van Klarna aan te kunnen bieden, zullen we bepaalde aspecten van je persoonlijke gegevens, zoals contact- en bestelgegevens, aan Klarna doorgeven zodat Klarna kan beoordelen of je in aanmerking komt voor hun betalingsopties en om de betalingsopties aan te passen. voor jou.

    Algemene informatie over Klarna vind je hier. Je persoonlijke gegevens worden behandeld in overeenstemming met de toepasselijke wetgeving inzake gegevensbescherming en in overeenstemming met de informatie uit het privacybeleid van Klarna.

    Klik hier voor het privacybeleid van Footpatrol

    Heb je vragen over Klarna? Check dan hier onze volledige FAQ.
    Loading

    Andere manieren om hulp te krijgen

    Inschrijven nieuwsbrief

    Loading
    Wij accepteren de volgende betaalmethoden
    PayPal logo Apple Pay logo Klarna logo
    Bezoek onze bedrijfspagina   www.jdplc.com Copyright © 2022 Footpatrol, Alle rechten voorbehouden
    Loading