• Trending Searches
  • Trending Searches
Startpagina > Hulp

Hoe kunnen wij u helpen?Vind het juiste antwoord

    Veel gestelde vragen

    Nadat je je hebt geregistreerd, heb je op elk moment toegang tot je account door op de link 'mijn account' boven aan de pagina te klikken. Hier kan je je voorkeuren wijzigen, adresboek bijwerken, bestellingen volgen en het accountwachtwoord beheren.

    We kunnen een btw-factuur leveren voor uw online bestelling wanneer:

    1. De bestelling is afgeleverd
    2. U een geldig btw-nummer heeft
    3. We het btw-nummer kunnen verifiëren
    4. De factuurgegevens van de bestelling overeenkomen met de adresgegevens die aan het btw-nummer zijn gekoppeld

    Als we niet in staat zijn om een van de btw-details te valideren of te koppelen aan de bestelgegevens, kunnen we een verzendnota leveren die dient als aankoopbewijs. Als uw bestelling is gesplitst, zouden we individuele verzendnotities leveren voor elk pakket en de artikelen binnen dat pakket.

    Om een btw-factuur aan te vragen, dient u uw verzoek één voor één in via ons Contactformulier op https://www.footpatrol.nl/customer-service/contact/.

    We begrijpen dat we mogelijk eerder btw-facturen op verzoek hebben geleverd; echter hebben we ons proces bijgewerkt om zorgvuldigheid te waarborgen voordat we btw-facturen verstrekken.

    Redenen waarom we uw verzoek voor een btw-factuur kunnen afwijzen:

    1. Meerdere verzoeken in één inzending van het formulier 'Neem contact met ons op'
    2. De factuurgegevens van uw bestelling komen niet overeen met de gegevens die zijn gekoppeld aan uw btw-nummer
    3. Als we uw btw-nummer niet kunnen verifiëren
    4. Als uw artikelen zijn terugbetaald
    Ik heb een uitnodiging gehad om een enquête van jullie in te vullen? Dat klopt - we doen er meer aan om te begrijpen wat onze klanten van ons vinden en waar we onze diensten kunnen verbeteren.
    Is dit betrouwbaar? Als de enquête e-mail van Foot Patrol is, met het e-mailadres feedback@footpatrol.com, dan is deze van ons!
    Waarom staat er "Qualtrics"? Qualtrics is het bureau dat we gebruiken om onze enquêtes uit te voeren en de antwoorden die je geeft op te slaan. Je kunt hun privacybeleid hier bekijken.

    Als je vragen hebt over hoe wij jouw privacy beschermen, mail ons dan op privacy.support@jdplc.com en een van onze websites bezoekt https://www.footpatrol.nl/customer-service/privacy/

    U kunt uw bestelling binnen 28 dagen na ontvangst retourneren, mits de goederen voldoen aan de retourvoorwaarden. Voor het retourneren van een bestelling wordt € 6,95 in rekening gebracht. 

    Het retourlabel vind je hier.
    Om de betalingsopties van Klarna aan te kunnen bieden, zullen we bepaalde aspecten van je persoonlijke gegevens, zoals contact- en bestelgegevens, aan Klarna doorgeven zodat Klarna kan beoordelen of je in aanmerking komt voor hun betalingsopties en om de betalingsopties aan te passen. voor jou.

    Algemene informatie over Klarna vind je hier. Je persoonlijke gegevens worden behandeld in overeenstemming met de toepasselijke wetgeving inzake gegevensbescherming en in overeenstemming met de informatie uit het privacybeleid van Klarna.

    Klik hier voor het privacybeleid van Footpatrol

    Heb je vragen over Klarna? Check dan hier onze volledige FAQ.
    Loading

    Andere manieren om hulp te krijgen

    Inschrijven nieuwsbrief

    Loading
    Wij accepteren de volgende betaalmethoden
    PayPal logo Klarna logo
    Bezoek onze bedrijfspagina   www.jdplc.com Copyright © 2024 Footpatrol, Alle rechten voorbehouden
    Loading