- Trending zoekopdrachten
- Trending zoekopdrachten
Hoe kunnen wij u helpen?Vind het juiste antwoord
Veel gestelde vragen
Nadat je je hebt geregistreerd, heb je op elk moment toegang tot je account door op de link 'mijn account' boven aan de pagina te klikken. Hier kan je je voorkeuren wijzigen, adresboek bijwerken, bestellingen volgen en het accountwachtwoord beheren.
Ik heb een uitnodiging gehad om een enquête van jullie in te vullen? | Dat klopt - we doen er meer aan om te begrijpen wat onze klanten van ons vinden en waar we onze diensten kunnen verbeteren. |
Is dit betrouwbaar? | Als de enquête e-mail van Foot Patrol is, met het e-mailadres feedback@footpatrol.com, dan is deze van ons! |
Waarom staat er "Qualtrics"? | Qualtrics is het bureau dat we gebruiken om onze enquêtes uit te voeren en de antwoorden die je geeft op te slaan. Je kunt hun privacybeleid hier bekijken. |
Als je vragen hebt over hoe wij jouw privacy beschermen, mail ons dan op privacy.support@jdplc.com en een van onze websites bezoekt https://www.footpatrol.nl/customer-service/privacy/
Het retourlabel vind je hier.
Algemene informatie over Klarna vind je hier. Je persoonlijke gegevens worden behandeld in overeenstemming met de toepasselijke wetgeving inzake gegevensbescherming en in overeenstemming met de informatie uit het privacybeleid van Klarna.
Klik hier voor het privacybeleid van Footpatrol
Heb je vragen over Klarna? Check dan hier onze volledige FAQ.